Egy kényes téma

Címkék: testváltozás

2012.09.02. 01:01

Béb irása egy meglehetősen fájdalmas élményről:

A matyó most úgy is nagy divat...

Most, hogy a férfiak elhúztak, nyugodtan beszélhetnénk a hüvelygombáról is, de inkább arról ejtenék pár szót, hogy nekem orvul bevarrták a munyómat! Kemény vagyok, mi? Ilyen témát! Pff! Bevállalom! Bevállalom, mert a szülés utáni depresszió is milyen "trendi" lett mostanában* és ez is legalább olyan fontos téma. Beszélni kell róla, mert meggúgliztam, nem vagyok egyedül.
Gyermektelen férfiak húzzák apukát a tejfakasztó bulin a viccel a nagyfejű kisfiúról, meg hogy mondani kell a dokinak, mikor a gátat stoppolja, hogy tegyen bele szűkítővarrást... A büdös nagy valóság meg az, hogy nekem olyan cuki matyót hímeztek a gátamra szülés után, hogy azt hittem, a franciázáson kívül nekem az életben más már nem jut... (Hülyén is éreztem magam most, hogy hazajöttünk és mindenki arról kérdezett, hogy naaa, hogy megy a francia... Én meg szívesen válaszoltam volna, hogy hát basszus, ha a hagyományos nem megy, akkor csak a francia tud... Aztán leesett, hogy a nyelvre gondolnak...) Már felvetődött bennem, hogy talán nem kéne szegény férjem is megfosztanom a hátralévő cirka 70 évünkben az ilyesfajta élvezettől, csendben elválunk, hogy új életet kezdhessen...  
Komolyan mondom, én ezen már bőgtem! Anyám is megkérdezte három hetente, hogy naaa hogy álltok? Én meg a kezdeti sikertelenségek után megvallom, rettegtem a szextől. Akkor sikerült megnyugodnom, mikor rákerestem a témára és kiderült, hogy bizony nem vagyok egyedül. És attól sikerült még jobban betojnom, hogy olvastam olyanról, akinek még 1 év után is fájt a szex...
A köztudatban meg mi él? Húúú, alig vártuk, hogy leteljen a 6 hét... 10 hónapra született a második... meg húúú, kolompolni lehetett az asszonyban... (Persze nyilván közrejátszik, hogy nálam nem jött ugye össze a gátvédelem a spatulázás miatt: gyakorlatilag egy Mariana-árok hasadt belém.) Szerintem kaphatna több figyelmet az, hogy szülés után egy nő nagyon könnyen lehet, hogy a háta közepére sem kívánja a szexet. Fáradt is, meg akár ez is. S nem biztos, hogy úri kedvében mondja azt, hogy fáj a feje... 

(Megnyugtatásképp, majd 4 hónap után azért sikerült másodszor is elveszítenem a szüzességem, átesnem a tűzkeresztségen.)

(*Sajnos átestek a ló túlsó oldalára valahogy ebben a szerintem igenis súlyos problémában és a társadalom civilizációs betegséggé, hisztériává kezdi minősíteni a dolgot.)

A bejegyzés trackback címe:

https://leplezetlenul.blog.hu/api/trackback/id/tr904746728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xerxe 2012.09.02. 06:52:15

Uram Isten! Ilyenről még nem is hallottam!
Azóta minden rendben van? Magától megoldódott, vagy kellett orvosi beavatkozás?
Kreatív Hobbi

Bébevics Malacka 2012.09.02. 15:57:30

:-) Nem, nem kellett orvosi beavatkozás. Katonai beavatkozással megoldottuk. :-D De félre a tréfát, azért majd 4 hónap után helyrejöttek annyira a szövetek, hogy összejöjjön a "dolog".

lepkeháló 2012.09.02. 19:12:17

Lehet hülye kérdés, de az mit jelent, hogy "nem jött össze a gátvédelem a spatulázás miatt"?...

Bébevics Malacka 2012.09.02. 22:27:03

A spatula olyasmi, mint a fogó - legalábbis funkcióját tekintve - 2 hatalmas, orvosi acél cipőkanál... (A kislányom combjára volt tekeredve a köldökzsinór, ezért elakadt a szülőcsatornába és nagyon hosszú vajúdás után ezzel az eszközzel húzták ki/segítettek a kitolásban.)
www.akisspartai.blogspot.com - ha bővebben érdekel. :-)
süti beállítások módosítása