Leplezetlenül

Címkék: kép testváltozás

2012.09.05. 23:40

utana_1346879929.jpg_636x332

Ime egy előtte-utána képpár:

Amikor a legelső este már Anyaként a zuhany alatt álltam úgy este 10 körül a kórház kihalt fürdőjében, egyszer csak nagyon sirhatnékom támadt. Egyrészt úgy éreztem, hogy túl tökéletes babát kaptunk, hiszen a fiam olyan szabályos arcú, szép újszülött volt, hogy azt hittem, ilyet csak álmodni lehet; másrészt sajnáltam, hogy egyik pillanatról a másikra egyszerre csak megszűntem terhesnek lenni és eltűnt a feszesen domborodó hasam; harmadrészt pedig lenézve valami nagyon furcsa, nagyon puha és nagyon hullámzó bőrvalamit láttam a hajdanában feszes kockahasam helyén és ez elrettentett.

Valószinűleg burokban éltem 29 évig, de mivel terhesen sosem gondolkodtam azon, mi marad majd a lufim kipukkanása után a hasam helyén és közel s távol nem volt egyetlen frissen szült ismerősöm, barátnőm, rokonom sem, akin láthattam volna, hogyan is néz ki egy has pár nappal, héttel a szülés után, nagyon megdöbbentem a látványon és akkoriban azt hittem, hogy ez már igy marad... Szerencsémre azonban a puhaság napról-napra csökkent és bár sosem lesz annyira lapos és kemény a hasam, mint lánykoromban, nem panaszkodom, elfogadtam, hogy maradt egy kis pocakom, sőt, úgy érzem, igy még arányosabb is lettem kicsit.

A bal oldali kép a szülés előtti napon készült, a jobb oldali pedig egy hónappal később.     

A bejegyzés trackback címe:

https://leplezetlenul.blog.hu/api/trackback/id/tr364758010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lepkeháló 2012.09.06. 14:53:14

Nekem sokan mondták, hogy ne várjam azt, hogy pikk-pakk visszamegy a hasam. A szülésfelkészítőn is elmondták. Mesélt róla a barátnőm és nővérem is. Szóval számomra nem volt nagy meglepetés, amikor a szülés után úgy néztem ki, mint a terhesség 4. hónapja környékén. Engem az zavar, hogy bár már régóta ugyanannyi kiló vagyok, mint a terhesség előtt (sőt, picit kevesebb is). Ugyanakkor az alakom, a formám tökre megváltozott :( Tudom, hogy ezen csak a torna segítene. Ti sportoltok vmit? Kinek mire van ideje és mennyi ideje van erre a gyerek(ek) mellett?

Xerxe 2012.09.06. 22:06:40

Szia! Én ugyan számítottam rá, hogy marad hasam, de egyébként minden egyes szava olyan, mintha én írtam volna. :) Sajnáltam, hogy vége van, hogy nincs tovább pocakom. A szülés után kb. egy hétig volt egy kis hasam, de utána visszahúzódott és szerencsére nem is repedt szét.

Leplezetlenül 2012.09.12. 18:32:30

@lepkeháló: Az igazat megvallva én lusta vagyok sportolni. :( Egyszer biztos el kell kezdeni, mert hallottam már olyat, hogy valaki 50 kg vasággyal, mégis "puha", de ez a "korral" is jár szerintem, ahogy idősödünk, egyre nagyobb szükségünk van a sportra, a tornára, hogy formában maradjunk...
süti beállítások módosítása